Followers

Thursday, October 29, 2009

::ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL::

ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL



Kali ni aku nak join lagi contest...dah skali cuba rasa nak lagi...hehe
yg ni senyuman ceria pulak...sesajer je isi masa lapang...wakaka sbenarnya isi blog yg x tau nk citer aper....hehe ni lah gambar2 yg aku nak mencuba nasib,gambar anak lelaki ku..yg adik xleh join contest ni sbb susah sgt nak senyum..yg kakak pulak dah terlebih umur haha
















NAMA : WAN HASIF IKHRAM WAN HASYIDAN UMUR : 3TAHUN

jomlah kekawan join contest ni di SMILEYKIDZ hadiah nya best2 tau....cepat sebelum terlambat....


4 comments:

erynonelove said...

yg kat atas katil tu gaya mengoda haha..comelnya lesung pipit.

FaizAmYAirieL said...

menawannye hasif senyum..lesum pipit yg mahal tu...ade potensi nak menang ni..good luck hasif!!

danishfamily said...

good luck...

~nannoor said...

Salam Ziarah dari SMILEYKIDZ

Terima kasih kerana meneyertai ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL.

Entry anda telah di review.

Good Luck!!
:)

~nannoor
SMILEYKIDZ photography