Followers

Tuesday, October 13, 2009

~Ira di jarum sudah....~

haha suspen je dgr jarum...sbenarnya jarum tu cucuk bak org sabah cakap....hehe
hari ni ira baru pegi cucuk utk 2bln punya...sib baik ira x nangis kuat kali ni...nangis skjp je isyarat mula2 kena jarum...hehe pas2 terus pejam mata tido..alahai anak ibu..tido jer...
alhamdulillah berat ira skrg 6kg&panjang 60cm...mintak2 lah ira x demam lps cucuk ni...

ni gambar selepas ira di cucuk...





duk gelak2 sampai sepet matanya tu...

ha...ni pulak kisah smlm masa kakak nya br balik skolah...entah mcm mana kakak nya balik2 terus x sabar nk pi terkam ira..di letak je beg nya dekat dgn ira...nk kata dkt sgt tu xlah..tp disebab kan itu beg troli...panjang btgnya tu blh sampai pada ira...jadi alkisah nya begnya tu jatuh,yg bhgn btg nya tu jatuh ats kepala adiknya...meraung lah si kecik tu...luka jugaklah sikit...
huhu cian adik ira...

inilah beg nya..bhgn batang tu lah yg jatuh di kepala ira


inilah luka di kepala ira

ni pulak gambar ira masa genap2 2bln...

ira ni mmg tido meniarap...tgk tu sarung tgn pon leh tertanggal masa tgh tido..dah lah suka tido tgn camtu cam otromen nk terbang


nilah yg slalu terjadi...terkeluar dr landasan..kalo aku tgh masak,dgr budak kecik ni menangis mmg kompem si kecik ni tersasar dr landasan...tertonggeng ats tikar...hehe..nti lah ibu bukak tilam sebesar besar nya ye ira...tp buat masa skrg belom sesuai,takut ben10 maharajalela lak di landasan itu...


7 comments:

ai said...

uiiii...bambamnye...!!!

el said...

adoiiiii sian ira
x psl2 kena ngan bsi beg tu
tp x teruk sgt kan
besi tu ringan je..tpi kepala ira kan lembut..huhuhu...
yg kelakar tu kuar dr landasan..berdekah3..mmg biasa cam tu lah budak2..anak dara aku tu...bkn luar landasan...kaki dah smpi bdn aku ha tido....sgt2lasak ok

izanpyus said...

ira ni sgt sehattt...gewam tgk nak cubit2

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ish ish semnagtnya..badan..makan nasi ka???
hahaha
kesian kepala ira jadi mangsa..adoi

FaizAmYAirieL said...

ira ni sejibik sungguh muke wani..1 acuan..ehehe..siannye ira luke kat kepale..harus wani kene marah dgn ko kan k ima..ehehe..sungguh lasak ira tido pdhal baru 2 bln tu..

erynonelove said...

la sianya ira dah dapat tanda kat kepala..sib baik x teruk..

znurul said...

ish...KECIKnya ira...