Followers

Tuesday, October 13, 2009

~Si Comel Berbaju Raya Contest~

SI COMEL BERBAJU RAYA CONTEST




Cara Penyertaan
Pertandingan dibahagikan kepada Kategori A (Boys) dan Kategori B (Girls)
  • Pertandingan dibahagikan kepada dua fasa:
  • Fasa 1: 23 September 2009 – 15 Oktober 2009 - Semua peserta submit gambar Si Comel Berbaju Raya.
  • Fasa 2: 16 Oktober 2009 – 31 Oktober 2009 - Top Ten akan dipilih. Pemenang akan dipilih berdasarkan undian.

Syarat Penyertaan

  • Jadi Follower BabyIbu dan add BabyIbu dalam bloglist anda
  • Letak banner di sidebar blog anda dengan link ke entri ini
  • Membuat entri mengenai contest ini diblog anda
  • Dalam entri itu, upload satu (1) gambar si comel anda berbaju raya (berbaju raya = baju kurung/baju melayu)
  • Sila nyatakan nama si comel dan umurnya
  • Dalam entri tersebut pastikan anda mention dan link ke BabyIbu dan semua sponsor (no link back will be disqualified)
  • Bila dah siap, tinggalkan link entri anda di entri ini.
  • Klik sini untuk Q &A




Kategori A (Boys)
Nama : Wan Hasif Ikhram Wan Hasyidan
Umur : 3 Tahun

Tahun ni aku 1family bertema kan kaler pink...Hasif cam biasa lah seperti tahun2 sebelum ni berbaju melayu sama cam abah nya...aku suka snap gambar anak2 aku...siap suh dorang posing2...tp ni gaya hasif tersendiri...hehe.



Kategori B(Girls)
Nama : Wan Hazwani Irdina Wan Hasyidan
Umur : 6 Tahun

Ini anak sulong ku pulak....pink karer jugak...sejibik sama dgn kain baju aku gak...haha..wani suka sangat melaram dgn handbag nya....handbag ni adiah dari nenek dia ...raya sakan lah dia tahun ni dgn handbag Barbienya....

Sebenarnya aku tgk semua geng blog aku join contest ni..nak2 pulak banyak gambar anak2 aku duk posing2 ..jadi aku pon nak join jugaklah untuk kategori A&B dalam contest yg di taja oleh babyibu ni...hadiah2 dia pon best gak di sponsor oleh Gin & Jacqie, eoe Online, leanalittleshop, Sherry, TH, Mia dan Niko..


2 comments:

Fiza Nordin said...

aku pun nak joinlah ini kontest...heheheee

Liyana Shuib said...

dh check..good luck ye!!