Followers

Wednesday, October 14, 2009

~GAMBAR RAYA~

baru leh upload gambar2 raya...tp bkn semua nya lah upload dlm ni...yg selebihnya dlm FB yer...hehe


all my family


family abg ku


family kakak 2nd ku..


family kakak 3rd ku..


family akulah


adik2 ku yg solo molo


teruna&dara


hero-hero


heroin heroin




aku wif adik bongcu ku




asif yg poyo


kalo nak tau...dalam sanalah umah yg family aku beraya thn ni..haha dlm kelapa sawit..




4 comments:

~chekuna~ said...

wah..meriah nya raya.. :)
seronok sgt tgk..

Bibu said...

bestnyer..ramai gak adik badik irma eh? 7 org?

:: butterfly :: said...

salam kenal kenalan...

lawa2 adik beradik irma :)
adik beradik ramai mesti meriah beraye kan.. :D

pujian yg semestinye ikhlas dan suci dr sy yg juga iRMa ;)

Fiza Nordin said...

irma,adik yg bongcu tu adik badik 1 mak 1 bapak ke?cantik erh dia.suker tgk rambutnye gitu...

yg pakai tudung tu yg same2 mai kat umah sue malam tu erh...lain lak muke...agaknye sbb pakai tudung...

uish ramai gak lagi adik badik yg belum kawin ko ni irma...tp ye la...adik badik ramai...tak lame dah tu erh,sume dah dara & taruna...

pst,cantik gambo...mmbangkitkan semangat aku nak dapatkan dslr tu...tp la ni banyak nak pakai duit.haish ade je aralnye...