Followers

Friday, October 09, 2009

~BBQ malam raya~

ni bbQ malam raya....di padang kubu kemaman...udang&ikan aku bawak dari sabah...ayam&satay di sponsor oleh org kemaman&KL haha...gamat ko semua duk berkumpul..dgn bebudak nya ramai...tp aku di perintah duk diam2...haha coz still 42hr masa tu..jd aku duk ngadap ira&tv jelah...hehe...yang lelaki2 kena membakar..termasuk huB aku tp huB aku cameraman..xder lah gambor nya..haha..layan gambar lak yer...selebihnya nti tgk FB ye



tokey BBQ..hehe sian adik jantan aku kena main asap..




castelo pon kena main asap..hehe


letih duk jaga api...minum dlu...




kantoi...achik nak curi ikan besar..


tok kat dalam duk nganyam ketupat..lps siap lupa nk bawak beras....haha


x sabar2 dorang nak main mercun&bunga api..


qayyim pon sama naik..




mok su&mama alang lah kena layan bebudak ni


ira tido jer...di jaga oleh bibi' mak anjang...haha


peace....


cucu2 dgn tok...tp yg 2org si kecik tgh tido..


to'ki x lepas hp dr tangan




4 comments:

erynonelove said...

sronok main bunga api wani&hasif..

FaizAmYAirieL said...

meriahnyee mlm raye ko k ima..siap bbq tu..besh ko kan rehat..ekekee..aku suke camtu lebih2 lagi kalau kat sebelah keluarge parents in law..syokk woo rehat tanpe buat apape keje..kahhhh..ngelat..

el said...

hahaha cam mn lupa bw beras tu
lawak2

danishfamily said...

best nyer bbq...