Followers

Sunday, January 02, 2011

~Ceriter 1.1.11~

Tahun Baru sudah kita kan....semoga tahun baru ni kita semua lebih di berkati&dan dipermudah kan semua urusan kan...insyaAllah.... semoga diberi kan kesihatan jugak kan....sebut kesihatan hr ni dpt berita kematian artis kan....innalillahiwainailaihirajiun.......AL-FATIHAH&salam takziah buat keluarga allahyarham faizal yusop..ajal maut x kira usia kan....usia muda lagi kena serangan jantung...br smlm kami tgk drama 'MAK YAH PENING' kul 1.30pg..arwah lah yg berlakon jugka dlm tu coz dia ni 1 of ibu punya fav artist....
Hari ni kami cam biasa lah....mmg mkn2 kat luar seperti biasa dapor tetap x berhasap....hehe...tp kan hr ni ibu langsung x sentuh apa2 kerja packing brg2.huhu uisshhh apalah ibu ni....masa kuar pi giant ptg td makan di Kepci tup3..kat tepi kepci 2 ada artis dtg...artis lain x kenal lah..maklumlah ibu ni dah lama rsnya x nengok tv...artis baru2 tu sorrylah mmg x kenal langsung...yg kenal td nya faradhiya&elly mazlein je....tp syg abah lupa bawak senapang nak tembak...jd guna enpon je...jd nak di jadikan criter 1org drpd artis br yg ibu x kenal tu kan ada mirip cik eryn lah..hehe...alamak esok lh pulak blh letak pic...huhu

2 comments:

erynonelove said...

lor mana pic nya nk tengok ni kahkah kelakar..

ILA HAFIZ said...

lama x sembang dgn kak ima..sihat?