Followers

Thursday, January 06, 2011

~Sama tapi tak serupa...~

Sekian lama nak letak gambar ni...x ter letak...huhu al maklum lah kalo gambor dlm hp cik somi...huhu...
gambar kat bawah ni artis yg pakai baju pink ala2 peach yg duk sebelah kanan elly mazlein tu lah yg kami tgk cam muka cik eryn...tp x kenal lah sapa artis ni...saper tau leh tlg enterframe...honestly mmg ibu x kenal...tp yg ibu tau ada cam muka cik eryn..hehe tp cik eryn putih melepak...ini sawo2 lah..hehe jom layanz...


 sayang pakai hp je...xleh nk zoom dkt2 sgt....huhu

jom kita compare...hihi
ni cik eryn yg tulen

ni yang klon....hihi...(sorry blur gambo nya)

sama tak??

4 comments:

znurul said...

dok kenal gok..sape eh..

erynonelove said...

aa..ada iras2,tang pipi paling ketara..x penah tengok dlm tv PA artis kot..

irma said...

nurul~kita geng kot nurul...kenal watak kartun je rasanya...hehe
erin~confirm tu bkn PA coz yg duk situ smua tgu giliran nak nyanyi..kami sanggup tggu 3org sblm tu je yg nyanyi yg masa klon erin kami x sempat haha

Lyana said...

a'aa r same...