Followers

Wednesday, January 26, 2011

~Mat Belon~

 kenal tak mat belon??....eh tapi bukan Man Belon raja lawak tu....
ni MAT BELON pulak....budak lawak....hehe tgk pic bawah ni

 nilah MAT BELON....ada ekor belon blkg rambut dia tu...kah3...tak taulah...dia main cemana si asif ni tetiba slow je bg tau suh cabut...pastu ibu tgk dia terus nangis kesakitan...rupanya belon tu terbelit dkt rmbut blkg tu...sakit lah sbb dah tertarik kulit kepala...puas ibu pusing2 belon tu nak cabot tp tetap xboleh...last2 terpaksa potong belon tu..nak potong rambut si asif kesian lak nnti botak hehe...

ni bila belon dah di potong masih melekat lg.....rambut nya tersimpul dgn belon tu...utk selamat kan rambut asif ni...ibu duk main pulas2 lah rambut dgn belon tu nak cari punca suh tercabut....akhir nya berjaya jugak.....haha lawak tol asif ni....sampai merah & bengkak sikit kulit kepala tu sbb tertarik kuat sgt...langsung asif dpt gelaran MAT BELON

2 comments:

MUMMY ILA said...

macam2 la asif ni.. comel..:)

danishfamily said...

bakpo buuaah sgt tu hasif...