Followers

Monday, January 03, 2011

~Sekolah~

Hari ni 1 Malaysia memulakan sesi persekolahan bagi 2011 serentak...tp sayang anak2 ibu x dapat merasa hari pertama persekolahan sama2 dgn kawan2 dia..
Semalam masa naik tido ibu ada usik lah...suh tido cepat2...pg esok bangun gi sekolah...wani&asif terkezut jap...hehe ibu saja usik...dorang mmg ikut semangat nak gi sekolah...tapi apakan daya...
Jadi pagi2 td lg asif bangun bagi tau "asif nak gi skoloh" (ni ayat baru tau...1bln jumpa spupu spapa otomatik skrg dah beralih bahasa hehe)....Disebabkan kesian lak dgn dia...satu lagi takot mood dia nak skolah tu down..kan susah nak pi skolah baru..jd abah pon tanyalah dgn cikgu nya tghr td...nak tumpang skolah 2mgu je....cikgu cakap ok je..bawak je asif datang...
Seronok lah asif dengar nak gi sekolah esok....kakak pon apalagi naik jeles lah nak pi sekolah gak...tp wani sekolah besar xleh lah abah nak kawtim2..cam tu hehe...jd tunggu lah apa cerita asif esok...



2 comments:

ILA HAFIZ said...

dah pindah semenanjung ke?

A.I said...

La haiii...sib bek cikgu tu leh kautim :)