Followers

Friday, January 07, 2011

~Weekend terakhir kami di Sandakan~

Dah sampai masa nya utk kami memBUSY kan diri....weekend ni mmg penuh dgn agenda lah kami yer...malam ni kena buat checklist betoi2....
Ai...sedih gak nak tinggal kan Sandakan ni yer...byk pengalaman manis kat cni...tp samping tu ada jugak pengalaman pahit.....yg pahit tu akan ku bawa sebagai pengajaran ...yg penting mmg dah macam sedara mara dah kawan2 kat cni....yg mana beranggapan begitulah....itu daku yg anggap camtu..org lain x tau ler kan...hehe
wani pon pandai cakap sedih....dia siap kata ada kawan dia x nak antar dia kat airport sbb takut menangis air mata darah..alahai...budak2 ckp cam tu..yg tua ni amacam...oh tidakk.....xpe2..maybe dlm planning kami balik on weekday...maka boleh lah kami mengelak dr mana2 yg patot..maklumlah ibu ni hukhukhuk xyah sebut lah yer.....
xmolah cakap bab sadis2 ni...yg penting..weekend ni mmg kena memanfaatkan betul2....& perlu membusy kan diri....meh angkat tangan saper nak tolong...haha


3 comments:

erynonelove said...

sediakan payung atau bot ya kt airport nnti,ramalan cuaca banjir akan berlaku di airport sandakan nanti hehe

znurul said...

ambe pun rasa macam takmboh antar airport, aci dok?menciiiiiii tau!

irma said...

eryn~huhu jgn lah wat banjir gitu... x pandai swimming ni...haha
nurul~haha....xper..ambe redha org sana x gi antor airport...sbb takut nti masuk buletin utama di sebab kan kehadiran org sana lah airport yg buat airport sdkn banjir...xtau...xtau...xtau...