Followers

Saturday, January 08, 2011

~Hari ni 2kilo tau....~

Wah hari ni berazam tau nak kemas2 sampai lobam...haha tp xder maknanya....xder lah banyak sgt...disebabkan ira keje nk bergantung je....bergantung sampai ibu skali terlena...ngeh3.... tapi bergerak jugak lah satu stor tu dah clear....bukannya byk sgt pon lagi...hehe sajer ibu nk settle awal2 malas nak fenin2 last minit....eh ni iklan je....
hah tau tajuk 2kilo tu?...adakah ibu turun berat sampai 2kilo masa tgh sebok2 packing nk pindah ni??...oh tidak sama skali....berat ibu xder mknanya nak turun...duk main takok 48 tu je..br ni xsihat turun kejap 47 ngeh3...tp skrg dah naik kembali pd asal...haha...pas2 2kilo aper?? beli bawang 2kilo yg skrg naik harga tu ke??...oh tidakk jugak...coz dapor ibu dah x berasap...haha..jadi nak tau ape kes dgn 2kilo ni....inilah kisah nya...seorang bapak dgn anak lelaki nya

"Asif nak mandi dgn abah"
"Mehlah cepat abah mandikan"
"Asif nak berak dulu lah"
"Berak lah dulu...nanti dah sudah panggil"
diam je xde dgr panggil pon dari si anak nya ni...si bapak nya bertanya lah
"Dah sudah ke belom?"
"Jap..."

dah lelama sgt si bapak nya tunggu pi jenguk lah

"Cepatlah dah sudah ke belum"
"Ok dah sudah....asif berak 2 KILO je hari ni"

huhu.....agknya lelama sgt dlm tu...si anak nya ni duk timbang2 hasil pelaburan nya tu kot...huahuahua...ni pelaburan emas gamak nya pakai kilo2....


2 comments:

Lyana said...

lawaklah asif ni..terkekek2 anti ketawa

erynonelove said...

kelakar tul la si asif ni..haha.