Followers

Friday, December 18, 2009

~AL-FATIHAH~



Salam takziah buat anak kawan se kolej aku dlu...& merupakan salah sorang kawan baik huB aku jugak lah...yg meninggal dunia pada minggu lepas akibat didera oleh pembantu rumah..marilah kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah buat arwah adik Nur Yasmin Zulaiqha.Kisah nya ada dlm buletin utama tadi..dan harian metro hr ini..

5 comments:

NurShahFamily said...

sampaikan salam takziah dr nur sekeluarga ye...

nur harap keluarga arwah lebih tabah menghadapi dugaan nie...
susah nak terima kalau dpt tahu ank kita meninggal kerana org yg percaya ...

znurul said...

mmg x selamat le indon tu nanti tu,..hati binatang betul

Liya said...

nama dia cam nak sama je dgn arwah baby Zulaikha yg liya selalu ikuti sepanjang awal ke pertengahan tahun ni...Sedih sgt kisah baby tu mati di dera pengasuh dia....

MUMMY ILA said...

innalillahiwaiinailaihirajiun...

semoga ALLAH membalas segala kejahatan yg telah dilakukan kepada si kecil yg x berdosa tu..

A.I said...

Ya Allah!! mmg sadis :(