Followers

Tuesday, December 08, 2009

~Sotong masak hitam~

haa...ni sebenarnya menu lunch aku smlm...entah tetiba aku rasa cam nak makan...dah lama rasanya x makan...& x silap aku nilah 1st aku buat masa anak2 aku ni dah besar...tgh duk masak tu mmg dah terpikir dah "adakah anak2 aku berminat dgn sotong yg kaler itam ni?"...huhu mmg betul anak2 akugeli dgn kaler itam tu...sampai nak makan pun takut.siap tgn ibu&abah ni jgn sentuh nasi dorang coz geli dgn kaler itam tu jangkit pi nasi dorang lak..ibu siap sound balik.."ala ..yg selama ni makan kicap penuh nasi x itam ker"...wani jawab...."tu kaler coklat bukan itam"..huhu pulak dah...maka ibu&abah jelah yg menghabis kan lauk tu..sampai x sempat snap pon....hehe


4 comments:

fazilzura said...

kahhhh aduyai anak2 mu irma... leh tahan ..

FaizAmYAirieL said...

alaa nape x snap pic sotong itam tu...teringin jgk nak tgk mane tau leh terlior ke..ekekee

znurul said...

oloh..org nok tgk!

znurul said...

oloh..org nok tgk!