Followers

Wednesday, December 09, 2009

~hari ini........~

hari ni 09.12.09 genap ira 4bulan...dah besar yer anak ibu...alhamdulillah ira sihat walafiat..
tp ngada2 makin lebih nak org sentiasa disisi dia jer...pas2 makin kuat main sembur2 airliur...huhu
gambor latest xder lah pulak....malas nk snap guna phone ibu coz cable rosak...huhu
tp pg td...ira bangun ibu x dengar coz dia tido kat ats lagi.ibu kat bawah...dgr2 dia dah cam nangis2.terus naik ats tgk2 dia tgh duk usaha nak kuar dr comferter ibu...huhu sib baik x lemas..mmg separuh bdn dah comferter tu duk ats dia...ni kes dia ni pantang nampak kain2 dkt2 dia..mmg terus ambik wat main tekup2 muka&isap...huhu sib baik ibu dgr cpt..

iklan ni jelah...gambar dh lama ni...beberapa minggu yg lepas kot...geram bangat tgk kalo time dia camni...mau digigit2...dicubit2....








7 comments:

ai said...

sihat sungguh dia! musti best romol ni... (^_^)

NurShahFamily said...

geramnyer bb kau nie hehehe
cute sgt

fazilzura said...

mak aiii sgt le gebuu ... tembam betuiii

elly @ suely said...

ya ampunnnnnnnnnn... montelnye dia... dah bape kg ni kak? rase nak picit2 jer hehehe...

erynonelove said...

aa..la paling geram tang pahanya tu cam ayam KFC nak je gigit2 haha..ira ada tanda lahir yer kat paha kiri tu..

-YaT- said...

boleh masuk biggest loser nie..haha

MUMMY ILA said...

perghhhhhh gebunya anak kak irma ni.. dah cam peha si asif masa kecik2. adoiiiiiiiiiiiiiiiiiii rasa nak geget peha tu ..mak dia mantain slim... i jeles youuuuuuuuuuuuuuu