Followers

Wednesday, May 11, 2011

~Bertuah tak saya?~

 Ni kisah budak yg sgt suka minum air masak..kejap2 mintak air...mmg lah kali dia mintak coz 1x dia mintak mmg isi sikit jek..kalo tak dia wat shampoo rambut...huhu..tp yg geramnya lps minum dia main campak je gelas tu.Memang sini sana gelas tu ada je yg bergolek..
Ada satu ptg tu ibu nmpk gelas kat bawah meja PC ni..mmg dh tau sgt ini keje si IRA...masa tu ira duk main dlm bilik..Ira,ambik gelas adik ni letak dapor...eh dia jawab OK..dia ambik lah kutip kedek2 pegi dapor..sambil2 tu ibu intai2 lah..tgk cam dia duk tenung sesuatu je kat atas kabinet dapur..tp ibu tunggu je nak tgk apa dia nk buat..pastu nmpk2 dia letak gelas kat ats lantai kat kaki lima dapur tu,terus lari masuk bilik sambung main...huhu bertuah sungguh kan saya..
ibu rasakan,dia sebenarnya nk letak atas kabinet dapur tp sbb x sampai tu yg duk pikir camner nk buat..last2 dia letak ats lantai tu kira dlm dapor gak kan....huhu bijak..bijak...

ni duk bergolek...

 nilah tempat dia letak..ibu panggil balik tanya..dia senyum je

 memula dia nak letak atas tu lah

 bertuah kan saya...


 

4 comments:

♥suNa husNa♥ said...

tomei toi ira ni..^^

Lyana@Mely said...

bijak...bijak...

znurul said...

hahaha..kelako la ira

irma said...

suna~cik da pon tomei ira kata hehe
yana~budak kan...ada je akalnya kan
nurul~kekadang ira ni ada jgk lah poyo nya cam asif...huhu