Followers

Thursday, May 12, 2011

~Terpaksa Melepaskan~

 Peluang??Nilah sebenarnya semalam cikgu asif bagi tau yg ada aktiviti belajar silat utk pelajar2 6thn tapi disebabkan 6thn sikit je..maka cikgu pilih lah 3org dari 5thn.Asif lah antara 3org tu coz cikgu pilih yg bdn besar2 je kecik2 guru silat tu tak nak...hehe..Ptg semalam lah start latihan.Kira ni mmg peluang lah kan...dah lah free kan..tapiii...ada tapinya...aktiviti ni buat latihan TIAP-TIAP HARI on weekdays...pastu venue nya di BANDAR MERSING & masanya 5.00PTG...
huhu faktor di atas tu sebenarnya masalah sikit lah utk kami coz kami ni jauh dr bandar 1hari pi antar&ambik skolah pon 1 hala dah 10km.pergi balik dah 20km 1 trip..1hari 3trip..cuba kora calculate utk 1 sbln?hah bykkan km nya..bandar pulak dari sini 16km..hah ambik...camno tu..pastu lak waktu nya pon x kena..abah balik keje kul 5ptg...x jadi keje lah abah duk pi mai..pi mai...maka hari ni abah bg tau cikgu yg nak tolak lah peluang tu..cikgu kata xper..coz faham jauh..asif pon memula semangat gak biler bg tau..tp bila dah terang kan sebab dan musabab nya..alhamdulillah dia dpt terima..bagus anak ibu..xper lah abg belajar silat dgn abah je ye haha

 

1 comment:

znurul said...

insyaAllah ada lagi peluang lenkali