Followers

Friday, May 20, 2011

~Surat Cinta~

 Ai...klakar pon ada tau ni kisah surat cinta....apalagi kalo ayat2 yang kuar dari anak bujang ibu nilah...semalam dia tgk ibu duk type2 blog ni....tetiba dia datang tengok.....ibu nampak dia sekadar tengok je jd xper lah asal dia tak kacau....pastu mula lah dia kuar ayat...

asif : ibu buat apa ni

ibu pon cam biasalah kan jawab ala2 je...tgh khusyuk kan karang ayat dlm blog

ibu : adalah keje ibu..

asif pon selamber je ckp

asif : ibu tulis SURAT CINTA eh....asif dah tau.....

huhu...asif...asif...surat cinta?! ibu nk kasik saper lah nak oi....




3 comments:

eLYies said...

hahahha..surat cinta asif ckp ibu dia tgh buat..surat cinta untuk ayah yer..hahaha

Liz@ n H@ris said...

kah3..cakap rr ibu xmen da tulis2 suat chenta...skg men mms jek...

znurul said...

juruh je tubik ye asif..