Followers

Friday, May 20, 2011

~Ibu Meluncur~


Kenal tak budak ni??..nilah budak 'games'...hehe dia pantang tgk benda yang berscreen mesti panggil nak main games....


 
gambar atas tu iklan je..hah...nak tau budak nilah penyebab ibu buat acrobatic tghr td....baik punya ibu meluncur dgn sebelah lutut kat dapor dpn fridge...huhu ira...ira...nak gelak pon ada bkn sng ibu nk wat aksi camtu... tapi sakit tau...sampai lebam lutut ibu...ni pon rasa sengal2 dlm lutut..ibu punya dlm lutut pon mmg dah slalu sakit2..ira lah ni dia tumpahkan air dpn tu ibu x prasan..langsung meluncur...hukhukhuk...masa solat nk sujud terasa kesakitan nya...kebetulan pulak tu peha yg ira gigit semalam pon kaki tu gak...ira tinggal cop mohor yer dkt kaki kiri ibu ni....


2 comments:

Lyana@Mely said...

ira watpe kak sampai akak terjatuh tu? hehehhehe

saveme_zero said...

ira buli apa ?? hahahaha. leh tahan dia wehh