Followers

Monday, May 09, 2011

~Really....really.....HOT!!!~

  HOT....HOT....skrg ni mmg berwap sgt dalam umah ni....asif mmg problem ajer time nak tido....ira mmg x kira siang mlm macam org mandi tau peluh nya..dah lama rasa sejuk...skrg rasa panas lak..ye idak...

 
 budak ni di paksa ikat rambut coz sian tgk peluh2...baju pon dicabut sekali hehe(susah nk snap dia gerak2)

 ni kacau ibu...mmg nilah port dia bertenggek kacau ibu ke udara..huhu
 
nak tau..kenapa boleh bertahan rambut nya tu...adalah sebab dgn makhluk dibawah ni..hehe
hehe dia takut dgn monyet ni...maka bertahan lah ikatan rambutnya ni...

4 comments:

♥suNa husNa♥ said...

hahaha..ira takut nga monyet..tomei jeee

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

mmg panas amat lately..
anak aku pn dh demam, mak die sakit tekok.. dehydrated sudah!

erynonelove said...

memang musim panas ya amat skg ni kan.

~izan~ said...

umpan dgn cik mon ek baru dia tak bukak ikat rambut hehe