Followers

Monday, May 09, 2011

~Kejar Hari~

Alhamdulillah...minggu lepas ibu dah start ganti pose...kena cepat ni kejar masa...hehe..hajat dihati nak settlekan ganti pose ni dlm bln ni gak...tp x taulah sempat x kan ..insyaAllah akan diusahakan dan semoga diberikan kesihatan.Hari ni pon sambung ganti lg...
minggu lepas bersahur&berbuka 2org tp yg pose 1org je..huhu saper lg kalo bkn ira.Ira ni pantang tgk org di meja mkn...dialah akan jd peneman.Masa ibu bukak pose xleh lah kan nk snap2 gambor..tp ni lepas ibu bukak pose kakak nak makan biskut cicah air,dia join skali jgk.padahal dgn ibu siap mkn nasi dah.

 mmg ini lah tempat nya kalo org x nak kasik dia mkn
 habis terabor ats meja...huhu fenat ibu baru bukak pose



2 comments:

znurul said...

ingat nk poser gok esok ni...

~izan~ said...

tu dia baik punya landing hehehe