Followers

Wednesday, June 08, 2011

~Bosan pulak~

 Dua org anak ibu dah tido b4 kul 10mlm lagi.....bosan lak 2org budak nakal dah tido....abah lak ada jamuan perpisahan student buat kat restoran luar dr ILP....td duk ajar2 wani siap2 kan homework...skrg ibu x tau lak nak buat apa...huhu....kalo 2org tu x tido...bosan dgn kenakalan dorang..tp bila tido bosan sunyi lak..hehe kalo ikut byk ni baju nk kena lipat.huhu tp tulah mood rajin x datang2 lg ni..kat cni lak cuaca x berapa cerah....nk mendobi pon xleh byk2....maka yg tgu nak mendobi duk beratur sbb cuaca...& yg nak dilipat berator tunggu tuan badan rajin ngeh3...
siang2 hari  musim cuti2 skolah ni fenin lalat di buatnya kan...ada je dorang ni nk main itu ini...sib baik dpt gak siapkan tempahan 2bj cheese cake tghr td...eh...alaaaa...br perasan lupa td nk snap gmbr tempahan....huhu xper lah kek sama je...haha....ermmm...ni nak buat apa lagi yer...abah pon x balik2 lg ni...



2 comments:

fazilzura said...

wahh dh jd tokey kek ke now?

danishfamily said...

bgus bisnes yer cik ima..