Followers

Thursday, June 30, 2011

~Kuciwa..kuciwa...~

  
huhu...kuciwa..kuciwa...sadis ..sadis....sepatot nya hari ni kami leh gumbira2 coz nak balik Kemaman...kakak ibu nk wat kenduri kesyukuran masuk umah baru,wat solat hajat sekali...pastu wat besday hero2 nya..tetapi x sempat gumbira...huhu coz selepas kami wat kputusan nak balik abah bagi tau yg this saturday abah ada kelas....dah xleh pospon dah coz dah byk kali kelas ni tunda2...masa tu ok lagi lah...riang2 lg lah plan semula sabtu petang bertolak blk kmn...nanti ahad balik Mersing...esokkan tu br teringat yg awal pagi ahad tu adik & spupu abah sampai Mersing dari KB coz 5hb dorang kena register bljar kat sini dah...uuwwwaaaa.....apa boleh buat...nak pospon next week abah x ngajor tp nk attend kelas....aduih..aduih....jd kena belek2 kalendar lagilah pasni... Kemaman...ooo...Kemaman...



3 comments:

MaMa NuRuL said...

rilek la..tmpt dekat, anytaim buleh vroommmm..

fazilzura said...

alahai sian nye.. sabo ye

irma said...

MaMa NuRuL~hok dekat ni bahyer..coz anytime jugak boleh cancel..coz x pakai tiket...huhu
fazilzura~huhu sabor dah ni...sian daku...