Followers

Wednesday, June 22, 2011

~Tertewas juga~

 Hari ni hari ke 5 abah pi OS.....hari ni Rabu 22 Jun 2011 ibu tertewas juga dek tawanan ira...ngeh3....coz gara2 ira abang cuti free hari ni...ngeh3...kakak pegi je skolah....hari ni bangun subuh2 tadi...sakitnya badan2 ibu..cam nk demam ada...nyucuk tulang2 ni...tp gagahkan jugak..kakak kena pi sekolah ....masa nk solat subuh agi duk dlm kepala asif x yah gi sekolah lah...hehe kejam punya ibu kan..jd pg tu lengah2 kan jelah kejut asif..siap dah deliver kek dkt customer..terus nekad asif CUTI FREE hari ni...huhu...mau tak setiap malam ira ni payah nyer nk tido malam...smlm habis nya ibu dia panjat2...smackdown..pastu cakar&gigit ibu....geram sgt..ibu wat ngajuk x nak kawan...dia wat derk gak entah mana lak dia blajo..main wat2 cam umah...atas katil tu susun2 bantal,dgn bantal golek dia duk heret...normal lah tu kul 2pg br dia tido...selalu ada abah boleh gak gilir2 lelap..

Dalam kul 7.30pg td asif dah bangun..ibu tgh tidokan ira..terus dia cari kakak bilik lain..pahtu dia tanya kakak mana?,ibu jawablah dah pi sekolah.dia pun tanya.."naper asif x gi sekolah" ...ai ni kena bg jawapan yg relevan kalo tak esok2 punya hari sendiri mau ingatlah ibu yer....ibu pon jawab lah..."ibu demam"..baik punya jwpn ngeh3..aik...x cayer dia tau....terus rasa dahi&leher ibu...takut gak kan dia kuar ayat power...cuma soalan cepu emas dia kuarkan "esok ibu demam lagi tak?"haha byk tersirat soalan ni....ibu jawab je tak..ibu pon wat2 tanya "cikgu marah tak asif x pegi sekolah ni"....dia jawab "Tak...cikgu cuma tanya"..pastu esok kalo cikgu tanya asif nak jawab apa?...."Ibu saya demam"...haha skima je jwpn asif ni...


4 comments:

fazilzura said...

heheheheh ... suke ye nak cuti lelama

MaMa NuRuL said...

caring nya asif, siap tanya utk hari esok ye....hehehe

erynonelove said...

bagus punya soalan ya asif..

irma said...

zura~asif tu kalo blh nk sentiasa cuti...hehe
mama nurul~itulah asif mmg 'caring' hehe
eryn~soalan full marks...huhu