Followers

Thursday, June 23, 2011

~Menanti WIRA kami bawak EMAS~

  Hari ni Khamis...wah..ni adalah hari yg kami 4beranak nanti2kan....apalagi kalo bukan tunggu abah sampai.....Alhamdulillah berbaloi kami kena tinggal hampir 1mgu ni coz abah dapat Juara bagi game badminton..dapat lah kasik emas utk ILP Mersing...insyaAllah dlm ptg dkt mlm jugak kot br abah sampai..penat abah tu smlm dr pagi sampai malam duk perah keringat..separuh akhir ok je abah ckp..main ringan2 je....Akhir semalam boleh tahan gaklah lawannya boleh sampai lencun baju..ibu ni nanti banyaklah 'hadiah'abah bawak balik...huhuhu mintak2 esok abah dapat cuti ler...boleh kami semua nk manja2...ngeh3..

Insyaallah esok atau lusa kami 4branak ikut abah pi Muar ...abah ada job kawin kat sana...hehe harus kami ngekor..1mgu dh kena tinggal kan..ngeh3...


4 comments:

MaMa NuRuL said...

tahniah cik c-dare...

MrS. F!zA said...

walah...sonok tggu wira balik rupanya..tahniah utk wira mu ye..hihi

irma said...

nurul~tq....wakil cik cdare hehe
Mrs Fiza ~ a'ah x sabar dah nunggu wira sampai ni...hehe anyway tq..

danishfamily said...

tahniah..berbaloi2 kena tggl dpt emas..