Followers

Monday, June 27, 2011

~Tak sempat nak bermesra~

 Semalam sampai Mersing hari ni kena koje2 lah...sampai tak sempat nak bermesra dgn FB & blog...hukhukhuk....jgn risau yer...insyaAllah ibu tetap jalan umah2 kowang....tp mintak maaf lah mana yg ibu jenguk umah tanpa tinggal jejak....

nilah yg membusykan ibu hari ni,,,


  200bj apam blossom@dot dot ni.....benda nya kalo ikut skjp je tp main dgn ira aduyai...kul 11pg masuk dapor sampai maghrib u....tapi tgh2 tu byk tul iklan dgn ira..tu yg lambat...periuk kukus tu kejap bukak tutup api gas nya hukhuk.....yg penting selesai jugak....tapi ni paler ting tong lak....adui mintak2 esok dah ok lah coz padat woo misi ibu minggu ni....


1 comment:

MrS. F!zA said...

walah! sibuk buat apam polkadot ye..hihi..kt opis ni ada jgk member jual.