Followers

Monday, July 06, 2009

::ASIF MERAMPAS TAKHTA::




HUH TENSION...tengoklah... asif merampas takhta ku...sibuk dgn game nyer.Xleh berkarpet mana aku hari ni..sorry ye kekawan.Puas pujuk xleh jgk dapat.Siap makan&minum pun di suap dpn ni lagi....Ni kebetulan dia pi kencing...haha kena rampas balik kejap.


hah ambik.....siap bersila lagi


kakak steady je layan demam dpn tv dgn bantal busuknya..kalo tak,maunya berebut 2org ni nk main game...

10 comments:

erynonelove said...

abis la ibu x leh guna dah lps ni hihi..dah jdi opis asif dah..demam2 dpt peluk bntal bucuk bestkan wani hehe..

~~ciklinn~~ said...

alahai samalah aksi anak2 teruna ku itu..pantang kita ilang munculllah dorang main game... huhuhhu

fazilzura said...

amboi .. siap dok ngadap tu ..
mmg ko x leh nak tenet ler yek

FaizAmYAirieL said...

ehehe...cutenye asif dok main game..pandai ke die main k ima? bijak dak2 skrg ni kan? ehehe..wani demam ker..siannye..smg cepat sembuh yer..

ai said...

mak aiiiiiiii...besau gabak screen kau! kalau kau tgk screen pc kt umah kau kau bleh pitam ooo..kahhhhh

~irma..selendang ekin ada tggl skit je kat kedai aku tu. kalau ada yg berkenan, cepat bgtau.. :P

znurul said...

patut ler ibu dia senyap je kemarin..susahla camni..cemana cik nurul nok gossip2 ngan ibu ni...?

irma said...

main games yg tembak je paeh..pandai lah dia..

MUMMY ILA said...

wahhh beso skrin pc

danishfamily said...

pasni berebut ngan ima lar...hehe

julia jus said...

heee...sian ibu dia.pandai tu asig main games deh.