Followers

Thursday, July 30, 2009

::AKU KEMBALI::

HUHU....ni aku br keluar dari bertapa...haha dekat 1mgu tu....tepu otak beb...!dan aku pon lom BERSALIN lagi yer kawan2...haha ramai gak yg igt aku dah banak coz lama x on9....haha ni disebabkan petir, kilat kat sandakan nilah...dgr2 telekom punya pencawang di sdkn ni terbakar kena kilat...jd haru lah line tepon,tenet kat sdkn ni...siap dgn ATM hari tu satu sdkn xleh guna..huhu..td huB aku sesajer try bukak modem tgk dah elok menyala...jd skrg aku dah boleh bersiaran kembali...wallaaaa...


5 comments:

Fiza Nordin said...

aku pasan gak ko tak on9...dan aku pun menyangka yg kau dah banak heheheee

upernye belum lagi yek...xpe...sabo ek...

ai said...

walla!!!! :P

izanpyus said...

ingat udah melahirkan,hehe... sebab blog irma dok peram jerk...kot2 tuannyer mengeram,hehe...

erynonelove said...

welcome back....

MUMMY ILA said...

lor...ingatkan dah banak.. :)