Followers

Monday, July 06, 2009

::PATUT LAH...RUPERNYA....::

hah...2,3hari ni wani nakal yang amat kan....rupa2nya dia nak demam...ibu pon leh lupa lak..sbb dah lama dia x demam...kalo tak mmg dr awal leh prasan kalo dia mkn byk&nakal yg amat x leh duk diam tu yerlah dia nk demam..coz dia suka lawan demam nya tu yg buat dia suka terkinja2 masa awal2 demam tu..hehe tp alhamdulillah wani ni dia kuat cam abah dia.Badan pon x berapa panas coz dia igt waktu2 dia mkn ubat&dia pon cam biasa je x der lah duk terlentang je.Mmg dari kecik lagi..alhamdulillah wani kalo demam mmg x susah ibu jaga.Cuma dia mengadu sakit tekak je mlm smlm....rsnya tonsil dia bengkak kot panas dlm..dia sendiri pon tau kena minum air masak banyak2,sendiri lah dia duk ulang alik minum air.hari ni boleh je dia gi skolah coz bdn x panas pon..tp ibu lak lupa nk bekalkan air masak hari ni..huhu..

6 comments:

nasz said...

OWH, MCM TU LAK TANDA DIA NAK DEMAM YE...

znurul said...

senang lah gitu..dia tau doh nok jaga diri sendiri..

ai said...

alolooooooooo...demam pulak..

erynonelove said...

ooo...boleh harap dok tu pandai bdikari doh anak dara tu..

FYDA said...

senanglah klu wanie da pandai jaga diri sendiri.. wanie kan gud girl..

julia jus said...

yelah kan..musim demam skrg.