Followers

Wednesday, July 08, 2009

::Minggu Blackout::

huhu...tension bangat minggu ni...boleh dikatakan setiap hari "xder karen" ckp org sini..skali xder makan 3,4jam tau..mana x kepanasan dah lah tgh musim panas2 ni...huhu...sampai anak2 aku x leh nk tido siang coz kepanasa..jd inilah kegiatan anak2 ku..ber 'drama' dua bradik..aku rs kalo gabung episod2 'drama' anak2 aku masa blackout ni leh jd 1 filem rsnya...betapa kerap nya blackout kat cni...huhu










tepung yg wani uli kat skolah wat cam playdoh,balik2 wat main konon nya jd makanan dia lah tu..huhu


disebabkan cuaca panas,dorang asyik dahaga je.nilah bekal air dorang,sekelip mata je 1 botol ni leh habis dorang minum masa tengah main..dahaga sesangat





*sorry gambar x baper clear coz guna hp je..huhu

2 comments:

erynonelove said...

awalnya wani wat bisnes biskut raya...pose dok ag bisnes jalan doh..cik eryn nk tepoh 5 balang hehehe.

znurul said...

drama mat rempit ke tuh?