Followers

Saturday, July 25, 2009

::KEMAS-KEMAS::

Hari ni huB ku ada kelas.Kira sabtu&ahad minggu ni&minggu depan dia ada kelas.Aku 3branak kena berkurung lah dlm umah..mlm jelah boleh kuar coz kelas huB aku dr kul 8pg-5ptg.Cam opis hour lah jugak.Jadi untuk ilang kan boring aku anak banak hr ni,kami buat lah keje sket2 utk ilang kan boring.Bukan kemas apa pon cuma aku sediakan space je utk nanti aku nak duk dlm pntg kat bawah ni..Alih2 je mana yg patot 2org ni lah pembantu aku.si wani tolong aku angkat2 mana yg berat&asif lak bahagian vacum.Kalo ikut keje ni skjp je..tp disbbkan pembantu2 kenit ni jd lmbt lah jugak hehe tp oklah ada gak pembantu ibu kan...ptg tu huB aku balik kezut gak..tanya 'ibu angkat ke krusi..kabinet tu...' hehe..aku bg taulah aku buat dgn wani..


nilah ruang yg aku akan berkampung nanti...


wani nak pinjam meja tu dlu utk dia wat homework..kerusi kusyen pink tu lah yg paling berat.


kabinet ni pon berat..wani angkat langsung x terangkat huhu


nilah yg paling ringan..hehe jgn gelak meja makan sempoi aku tu tau haha tu meja tuan umah xyah aku beli2 meja makan..kiranya semua brg2 yg aku angkat kat ats tu di sponsor oleh tuan umah..kecuali kabinet kasut tu jer kita beli....jimat kan wakaka


Petang tu ingat asif ni tetido lah mana tau takut letih berkemas kan..tp hampeh..x tido langsung.Yg kelakarnya tgh dia duk tgk tv tetiba bangun dtg kat aku jerit2 sambil duk tepok perot aku...terkezut giler aku tgh duk ngadap tenet..nk tau apa dia ckp...hah ni dialog nya
"baby bangunlah...tempat dah kemas tu..cepat2 lah kuor..lama dah tu duk dlm perot..."

huhu..aku rasa sbnrnya dia tgh lalok mata ngantuk nak tido tu yg leh kuar ayat tu..hehe


8 comments:

noreen-bulan said...

bawa bersabo yer...
nnt bby dh kuar tak dan nak kemas2...

noreen-bulan said...

bawa bersabo yer...
nnt bby dh kuar tak dan nak kemas2...

erynonelove said...

x sabar yer asif nak dpt adik..nnti erisya nak pinjam adik asif boleh?hehe..

ZiE said...

hahah asif pun dah tak sabar nak jumpa ahli baru tu kak ima...:D

MUMMY ILA said...

alalalala rajin kakak wani abg asif.
selamat bersalinkan bb yg comel ye kak ima

ibu 2AZ said...

ala sweetnya abg asif cakap tuh..hehehe..
mcm aiman lah..siap buat story telling biler nampak i bc buku preggy..

FaizAmYAirieL said...

x sabarnye asif nak adik...good boy..nanti adik kuar leh tlg ibu jage erk..ehehe...anak2 dah beso leh tlg2 kan..

julia jus said...

asif ni tak sabar nk jadi abang