Followers

Friday, June 05, 2009

::BAJU AKU PULAK::

JAHIT MANIK

Kali ni aku siap kan baju aku pulak...lepas jahit kat lengan...aku geram pulak nk buat yg eye on malaysia pulak...jadi aku jahit jenis Eye On Malaysia dekat bahagian bawah baju aku...sajer gatal tangan...wakaka...dah siap baju aku..aku buat baju wani lagi tapi ni baru siap sebelah tgn manik tabur punya...budak2 punya xder lah aku wat glamer2..hehe
(sorry lah snap dgn hp...)


bahagian lengan


dah gatal....wat bunga2


Eye On Malaysia




lengan baju wani





10 comments:

nasz said...

elok la ko merajinkan diri tgh2 boyot ni kak ima. nanti anak ko sure rajin mcm mak dia gak, kan?

erynonelove said...

wah..ni nak kena tempah ngan cik ima ni..hehehe..larat lg ke??

irma said...

nas~ insyaAllah nas..mintak2 masin mulut ko...
eryn~haha... alhamdulillah sihat

♥ Eda ♥ said...

terenye ko jahit manik..klau aku reti pon aku nak buat..tempah mmg mhal gilee

irma said...

eda~tulah eda selama ni akak jahit manik main hentam je...ni huB dah sponsor gi kursus jd kenalah aplikasi kannya...haha

znurul said...

maju setapak lagi sahabatku..hehe...

MUMMY ILA said...

bagusla ko kak irma.. sungguh berseni.

danishfamily said...

nati ambik tempahan ko?

FaizAmYAirieL said...

wau..baju raye erk??

irma said...

nurul~tq
ila~tq ila bukannya seni mana pon sbb minat jer
suILP ~ insyaAllah kalu org beri kepercayaan..ima trima jer
paeh ~ tu baju2 lama kasik canteq kan lagi..hehe..baju rayer....tguuuuu akan ku glamer kan...haha