Followers

Thursday, June 25, 2009

::KHAS BUAT TATAPAN PAEH::



xder entry untuk hari ni....cuma aku nak puas kan hati paeh nk tengok gak ladybird jiran aku..godek2 dlm ni rupanya ada gambar nya..nak ajak datang sian lak jauh sgt..kan x kasik tgk buat nyer paeh peknen terlior lak nk tgk..haha
tulah paeh ladybird nya....kalo ko nak nanti aku tanya dgn jiran aku...wakakaka

10 comments:

Nur Syafawati said...

yg aku nampak hanye sepasang kasut taici warna itam..ape fungsi ladybird tu kak..

irma said...

haha....sya...ko jgn main2 kasut taichi tu dah penah jejak gunung kinabalu tau..bernilai tu walaupon buruk.laki aku nk jual kat mudah.com..ko nak beli..hehe.ladybird tu utk hiasan je kot..aku pon x tau..kalo kena nagin dia gerak2 lah...

fazilzura said...

waakkkaak AKU INGT KAN YG WARNA ITAM TU LER LADYBIRD NYE.. WAKAKAKAK

FaizAmYAirieL said...

kahh..ladybird nihh rupenyee..kahhh..comey comey..time kasih kerane memenuhi permintaan aku..cayang ko...habis sudah kepingin aku tengok ladybird jiran ko..muahahaha..sakit pewot aku..ekekeke

erynonelove said...

ooo..inilah ladybird nya..jiran cina tu eh kak ima..ke jiran pntin baru..hehe xprasan lak lalu situ.

irma said...

haha...eryn,umah ciner sbelah umah pantin baru

julia jus said...

lawok la kasut noreh ade situ..kahkhaaaahh.lawok giler.teringat ambe kena pakai masa d maktab ari tu.hahaa

danishfamily said...

kasut tu yang mahal tu ima

irma said...

haha...lawak lah...konon nya nk publish ladybird tu jer....tgk2 kasut taici tu jugak yg jadi menarik perhatian....mmg sah kasur tu mmg mahal nilainyer...wakaka

MUMMY ILA said...

lor...tu je