Followers

Thursday, June 11, 2009

::HARI YANG MENDEBAR KAN::

Aduhai.....berdebar2 tau aku hari ni...takot klinik kol pasal result darah aku tu jer....tp stkt sekarang ni jam 2ptg...aku lom rcvd kol pon dari klinik...mintak2 lah memang result darah aku xder problem...tp cam rasa tak puas hati lak tak tau dgn selanjut nya kan...tangan ni gatal2 gak rasa nk kol klinik nak tanya...tp hubby aku suh tunggu petang lah sikit kalo klinik xder kol jugak...baru lah try kol tanya....insyaAllah mintak2 aku xder kencing manis..amin


14 comments:

erynonelove said...

Mudah mudahan x de apa2 la kak irma..

fazilzura said...

kalau ado , ko kene ler minum air gule..
tp leps banak insyallah xdak .
tu kire cm norml ler jgk..
cume ko kene jaga mkn ler kalau doc detect ado ..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

kalau ada kencing manis, ada effect kat baby ker??

irma said...

zura....aku mmg dah kena minum air gula dah pon....ni tgh tgu result jer..

irma said...

tinie...slalu kalo ada kencing manis...baby cpt besor...huhu pas2 nanti kena paksa banak awal..x naklah ku banak paksa..

irma said...
This comment has been removed by the author.
~izan~ said...

insyaAllah xde ape2... semoga semua ok.. :D

irma said...

alhamdulillah....dah kol klinik td...tu yg diam je coz aku x der problem...result darah aku ok b4 3.9 &after 5.3 jer...lega ati ku..

A.I said...

Syukur takde apa-apa..semoga dipermudahkan!! :P

julia jus said...

syukor lah cik ima kito sihat walafiat...x sabor mnunggu baby cik ima kita..

Mizz_Ila said...

insyaALLAH takde apa :)

znurul said...

syukur..xdok apa2...teruskan membeso kan pewot...hehe

danishfamily said...

syukur lar semua ok...makan kena jaga lar k..su aritu pun gula n protein naik(makan kacang tanah 1 supik)hahaha

Mizz_Ila said...

ado tag..g buat