Followers

Wednesday, February 10, 2010

~10.02.10~


tgk date hari ni cam canteq gak kan...10.02.10 nak tgu 10.10.10 memang canteq tp lmbt lagikan...sesajer je duk tgk2 date ni.... termasuklah igt kan masa banak ira hari tu 09.08.09...leh merasa gaklah date canteq....hehe memula hr tu cekonon mintak2 branak 07.08.09...haha tgk2 2hr terlebih dari date idaman kolbu tu... masa 07.08.09 hari jumaat SIL aku yg duk s.alam kol tanya..nak branak x lagi?...cakap nk pilih date tu...haha nak wat camner masa tu ira x nak kuar lg...masa mlm ni jugaklah aku bg tau huB yg teringin mkn ABC special tmpt yg aku suka makan tu..tp huB aku malas kuar...aku pon frust gaklah..cakap dgn dia..nak mkn lah ais puas2 nti dlm pntg&lps pntg lama lak kena pntg ais...tp dia wat derk jer...tuptup dlm kol 10lebih camtu kot...dia ajak kuar...confuse gak...tetiba nak kuar waktu gini...dia kata jomlah pi mkn ABC...yahoooo...pegilah mkn...tp frust gak lah sket coz sampai kedai leh mkn ABC biasa jek...yg special ada aiskrim tu xder huhu...xperlah telan jelah.. tuptup....tgk esokkan malam tu aku sakit2 nak banak dah...sib baik dpt pekena ABC tu....hehe



nilah ABC nya ..kbetulan masa aku pegi tu aku snap....hehe sama umur dgn ira lah gambar ni

1 comment:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

aku pon suka abc tp xsuka ais batu