Followers

Wednesday, February 03, 2010

~Aduyai.....TERBABAS~

semalam aku punya kafala ada ting tong lah + dgn badan keletihan pulak coz aku dlm zon bulan tgh mengambang......langsung pg td terbabas aku tau....x terkejut pagi.sedar2 dah terang kat luor tu...tgk2 jam dah 6.50pg....hampeh tol...langsung si wani x ke sekolah...asif jelah yg pegi skolah hari ni...ai...ting tong punya fasal lah ni...smpai smlm ira pon aku biarkan jer...dia x tido2 puas aku sumbat susu tetap x tido...ibu ni berani biar kan sbb abah lom tido...ropernya pg td abah dia ckp..abah dia pon tido dlu..ira tido kol baper pon dia tak tau....huhu sib baik ira x bukak pintu kuor sendiri...kah3...
hari ni aku duk umah bertiga lah....ni keje kakak wani sebok nak dukong adik..hah ambik nak rasa


adik senyum jek...




kakak kontrol lagi tu..


hah camner?!....baru tau lenguh pegang adik ye...org cakap dia x larat x cayer..rasakan..

ni mesti tangan kakak wani menggatal snap gambo adik...aku pon x sedar biler ni..




haha nilah yg selalu berlaku....ira suka sgt masuk bawah katil dia tu....mmg selalu tersangkut kat bawah ni...

2 comments:

A.I said...

mak punye pasal, terponteng pulak anak. ekekekeke

Nur Syafawati said...

aloh..aloh..comeynyer ira weh!!!bolat!!!berketak2 lengan dia..patut pun la si wani tu x larat dokong lama2..hheheh..klako muke si wani..