Followers

Monday, February 08, 2010

~CAKAR HARIMAU~

Hari Sabtu pg hari tu kan ibu tgk muka asif calar balar cam kena cekau dek kucing je...tanya dia...dia jawab x tau...& x prasan pon muka dia ada 'conteng2' tu...


ni nmpk ada 2 contengan


ni lagi satu kat tepi mata

duk ckp2 dgn abah....barulah kami teringat...mesti keje budak ni


cam mulut rimau tgh lapar je...hehe

....coz dia suka sgt main muka abg....abg lak wat bodo je&suka sgt adik duk geram tenyeh2 muka dia...kira cakar manja2 lah ni...2org ni duk bergurau...leh panggil cakar harimau lah camni...hikhikhik


pantang tersentuh muka abg dia


geram dgn rambut lak




x cukup dgn tgn...mulut pulak...

hah ni aksi2 'rimau' ni nak duduk....mcm2 gaya dia nak labuh kan montot nya itu..






uhhh...uhhhh beratnya...


daring gitu...kaber line ni tgh duduk bertenggek pas2 terjatuh...hehe

3 comments:

znurul said...

hahaaa lawak la mek ira ni..mcm2 gaya..

A.I said...

ISH!! geramnye aku tengokkkkkkkkkk!

erynonelove said...

hehe..cumil gayanya tu..