Followers

Saturday, February 27, 2010

~AKU REDHA....~

 

nilah 20 keping setem giant aku sedekah pada jiran aku....huhu aku redha jelah...mmg xder rezeki aku nk grab pan itu...uwwwaaaa....x jumpa2 kertas setem tu...huhu..
masa aku duk bersungut duk mencari2 mana kertas setem tu...wani sempat bebel ..."ibu ni..nak buat apa lagi setem tu...periuk kat dapur tu dah banyak dah" ...huhu bertuah betul anak dara ibu ni...masalah nyer yg ni kena bayar sikit je...bukannya mahal...iyer dok...dah byk 'derma' duit kat giant tu...kan bagus ada gak habuannya kan....tp apa nak buat....:(



cuba teka...siapakah itu...??


nilah budak nya..

2 comments:

znurul said...

oloh bahaya nya mek main kat woyar2 tu...

KOALAJEPONG said...

eeeiii...sedap btl body ira nie..berketul2 cam katang tebu..