Followers

Tuesday, February 09, 2010

~ALHAMDULILLAH...WELCOME TO THE NEW WORLD~

ALHAMDULILLAH...eh...jap...kowang jgn salah faham..ni bukan SIL aku yg beranak...yg aku duk tunggu2 dah masuk 6hari ni...SIL aku lom banak lagi..ni sebenarnya adik pada bestpren aku kat cni dlu...tp skrg adik dia jek tinggal kat cni k.yong aka mama ja...alhamdulillah...mlm smlm aku br dpt msg dr kawan aku Farah...kyong selamat melahirkan baby girl on 8 Feb 2010@3.38pm..
Alhamdulillah ....semuanya di permudahkan...dgr drpd cerita Farah kira nya cepat lah jugak proses bersalin kyong ni...selalunya baby 1st ni kan ambik masa lama sket slalunya..drpd cerita Farah Pagi kelmarin kyong ni pegi check up cam biasa...tuptup doc bg tau jalan dia dah bukak 3cm...terus doc suruh admit...ptg tu dah branak....chaiyok...chaiyok k.yong..tp hubby nya x dpt merasai 'nikmat' duk dlm LR tu skali...coz hubby nya still ada di Sandakan ni....takpelah insyaAllah for 2nd baby leh kasik ayah dia tgk live rancangan itu...hihi



Anyway congrats ye kyong&adif...semoga semakin bahagia&ceria dgn kehadiran 1st princess ni & semoga sntiasa bersabar&dapat mengharungi alam keibubapaan pulak slps ni.....GOOD LUCK ok...Selamat berpantang ye k.yong...x sabar ni cik ima nak tunggu Melly(bukan nama sebenar) dtg Sandakan...

**SIL yg aku tunggu2 lom banak lagi..kul 12mlm smlm masuk LR...ni tgh duk bertarung lagi dlm LR...semoga hari ni bersalin lah SIL aku...insyaAllah...



2 comments:

erynonelove said...

oo..tahniah kak yong..ingatkan SIL kak ima td..

sothosh said...

their explanation bags replica gucci imp source replica bags buy online look at this site good quality replica bags