Followers

Sunday, February 28, 2010


Hari ni tak tau nak kemana lepas breakfast....jd sesajer lah pusing2 di kedai perabut...
Sebelum masuk tu tgk banyak benor kete x cam sblm2 ni..ibu pon siap ckp dgn abah..mesti ada sale ni hehe...ropernya2 ada naga duk menari....
patot lah meriah rupernya hari chap goh meh...smlm pon bukan main bunyi mercun sana sini.








seronok lah budak ni....tapi...

video
seronok sangat si asif ni


video
rupa2nya si kakak nya ni takut dgn singa ni...aduyai..nangis sakan...huhu dari kecik sampai lah besar..penakut tol kalo spesies maskot2 ni...


video

mmg lama tol nk tgu habis singa ni....dah habis singa ni kita org pon ansur2 gerak nak balik...tuptup tgk ada satu lagi nak joget....entah haiwan apa namanya aku x tau..tp x tunggu dah lah...takut nantikan mengamok lagi si kakak ni...
on the way balik umah mmg byk tgk kedai2 yg buat joget2 ni...sampai masuk taman umah kita org pon ada lg dgr duk bunyi lagu singa joget2 tu...hehe

1 comment:

A.I said...

musti org ingat anak2 kau cina kan? ngeeeeeee..rupa sama cam amoi + lenchai ;P