Followers

Thursday, February 04, 2010

~Main Nombor~

Macam biasa semalam jadual abah pi main badminton..maka 4branak ni duk dgn ibulah...nilah slalunya masa kritikal...selalunya asif lah yg kritikal..huhu
sesajer lah smlm nak tark perhatian asif....coz x nak kasik agresif dia dtg....ibu pon ajak dia wat keje sket2..main nombor2...masa tu aku tgh kasik wani wat exercise BM&MATH gak..jd mmg masa ni asif berminat lah....
ibu lukis lah apa2 suh dia kira & letak nombor...
Alhamdulillah boleh lah dia selesaikan nya...tp ada nombor dia mikir gak nk tulis camner...siap ambik remote nk tiru camner nak buat...haha
yg paling excellent nombor 10 lah...laju&cantik je dia tulis no ni.





habis dah nombor2 sampai ten....dia ajak main tulis huruf pulak...
Jd ibu sebut huruf2 aper pas2 suh dia tulis...


haha ni nama dia...HASIF IKHRAM dgn IBU...tunggang terbalik ko semua...huruf kecik huruf besar..a & B dia lah yg klakor..
Xper lah asif...rajin2 lah tulis lepas ni ye kasik cantik huruf2 & nombor mu itu...

***SORRYLAH GAMBAR KURANG JELAS COZ SNAP DGN HP AKU

1 comment:

Nur Syafawati said...

good2...i likeee....bijak asif ni....dah mama dia pun ex cikgu kan..latihan yg ko bagi tu pun dah mcm kat skolah aku tgk..teringat aku dulu darjah 1 wat latihan..gitu la gak soklan nyer..kahhh