Followers

Tuesday, February 23, 2010

~NAK TOLONG NAMPAK!!~

 

  
Tengok dak tecit ni......nak tolong ibu carik kertas stamp giant tu ke deq!.....ada.. je keje nya skrg....abg asif slalu cakap..."IRA NI NAKAL LAH" ...haha poyo jek ayat asif cam dia tu tak nakal....adik ikut dia lah ni...kalo abg nyorok bawah meja PC ni....ira pon mesti ikut...&satu lagi ira ni sebok skrg nk guna skill manjat dia....kira boleh lah kalo rendah2 tu dia boleh angkat kaki dah panjat cam kaki meja PC ni..

ni versi ira bertudung.....haha sebok sgt dia duk tarik2 tudung ibu & kakak masa ibu tgh ajar abg&kakak baca iqra'...hah ambik nak pakai sgt....

 


3 comments:

iera_ayen said...

ala tomeinya dia...semangat badan ira...ko breastfeed dia ke ima???

A.I said...

oooiii!!!

meh aku geget pipi dia sket.. ;P geram aku tengok!

erynonelove said...

ala..lah..tomey.tomeinya dia pakai tudung..geram nak cubit pp tu..