Followers

Friday, February 19, 2010

~CATAT REKOD~

Wah kelmarin satu hari aku tak ke udara tau...haha...sambungan utk story mori aku bercuti 4hr 3mlm tu nanti2 yer.....lom berkesempatan lagi nk upload gambar2...
Maklumlah baru balik bercuti...umah jadi laundry&satu lagi kali ni aku pegi bercuti balik2 umah jd cam klinik lak....huhu 3org anak2 ku x berapa sihat...selsema, batuk....kakak&abang ok lah dah reda...adik ira je ni yg baru kena....nilah 1st time ira kena selsema teruk camni...sblm ni selsema x pernah leleh2 cam gini...huhu cepat2 baik yer ira....next month we have 1 more trip...

Sementara aku x ke udara...cam biasa lah kerja2 ku dgn jarum...benang...beads... nilah salah satu hasil nya...hehe

 

 


nak tgk lagi jom click di sini


4 comments:

znurul said...

wahh cik ima, nanti boleh la tempah 1 headband bling2 utk alisya ekk..

el said...

geram aku tgk ira ni kak
smoga cepat sembuh ye

danishfamily said...

kita serupa...ni pun su demam,selsm,batuk,anak2 ok ckit..mama yg sakit lebih..huhu

irma said...

nurul....boleh ba kalo ko cik nurul...hehe
el...amin..hr ni ok sket ira
su....huhu ni cenderahati pi bercuti kot..ahaha